Веломаршрут «На гору Кичера»

Паспорт місцевого туристського велосипедного шляху «На гору Кичера», Косівський район

• Назва маршруту: «На гору Кичера»
  • Географічний район маршруту: Косівський район
  • Номер / колір знакування: №2, Синій
  • Призначення: Рекреаційний
  • Спосіб пересування: Велосипед
  • Довжина маршруту: 21 км
  • Перепад висот (м): 630 м
  • Середня тривалість пересування: 4 год.

Короткий опис маршруту

Велосипедний маршрут середньої довжини та складності призначений для рекреаційних подорожей, проходить по території м. Косів та с. Вербовець Косівського району.

Маршрут починається біля автостанції в Косові. Від автостанції рухаємось по вул. Гвардійській, а потім вул. Незалежності в південно-західному напрямку.

На міст через річку Рибниця не повертаємо, а продовжуємо рух по її лівому березі вул. Над Гуком. Проїхавши метрів двісті, робимо коротку зупинку щоб оглянути водоспад Гук, геологічну пам’ятку природи, улюблене місце відпочинку косів’ян і гостей міста. Від водоспаду продовжуємо рух тією ж дорогою до роздоріжжя. В цьому місці повертаємо праворуч на вул. Кам’янисту, якою піднімаємось до садиби «Горянка», де знову повертаємо направо.

Дорога виводить нас до Т-подібного роздоріжжя, на якому повертаємо ліворуч. Подолавши короткий, але досить крутий підйом повертаємо праворуч і траверсуємо гору Стіжки (інші назви: Зіняків Верх, Сопка). Від першої розвилки дорога вліво вверх через 800 метрів виведе до сірководневого джерела, ми рухаємось праворуч вниз до вул. Середньої і отримуємо задоволення від затяжного спуску асфальтівкою.

З’їхавши вниз повертаємо ліворуч на вул. Стефурака. Біля криниці на роздоріжжі повертаємо ліворуч ще раз і по вул. Михайла Павлика піднімаємось до розвилки на якій повертаємо праворуч на вул. Анни Павлик. Долаємо серпантин і виїжджаємо на шоссе ( вул. Кобилянської). Звертаємо ліворуч і продовжуємо підйом.

Виїхавши на гору, перед капличкою повертаємо вправо на грунтову дорогу, яка простує лісом до гори Кичера (567,4 м над рівнем моря). На даному відрізку радимо слідкувати за маркуванням. З г. Кичера відкривається кругова панорама, яка охоплює передгір’я і Покутсько-Буковинські Карпати.

З г. Кичера з’їжджаємо на дорогу і продовжуємо рухатись нею в напрямку присілку Гордаків с. Вербовець. Затяжний спуск присілком виведе нас до перехрестя з вул. Черемшини, де за десяток метрів буде ще одне перехрестя, на якому повертаємо праворуч на вул. Степана Бандери. Ми вже в Косові, за маркуванням рухаємось до початкової точки нашого маршруту.

Маршрут можливий як у вказаному, так і у зворотньому напрямках.

Розробник: Проект «ВелоКраїна», ММГО «Центр соціальних та ділових ініціатив» м. Яремче.

Карта маршруту

Карта місцевого туристського велосипедного маршруту «На гору Кичера»

5 коментарів до запису “Веломаршрут «На гору Кичера»”