Веломаршрут «Хоминський хребет»

Паспорт місцевого туристського велосипедного шляху «Хоминський хребет», Косівський район

• Назва маршруту: «Хоминський хребет»
  • Географічний район маршруту: Косівський район
  • Номер / колір знакування: №3, Зелений
  • Призначення: Рекреаційний
  • Спосіб пересування: Велосипед
  • Довжина маршруту: 26 км
  • Перепад висот (м): 950 м
  • Середня тривалість пересування: 5 год.

Короткий опис маршруту

Екстремальний велосипедний маршрут середньої протяжності призначений для досвідчених велосипедистів, проходить по території Косівського району.

Маршрут починається біля автостанції в м. Косові по вул. Гвардійська. Від автостанції починаємо рух на південний захід по вул. Гвардійською та вул. Незалежності. Перетнувши міст через р. Рибниця прямуємо вулицею І. Франка до каплички, де звертаємо ліворуч на вул. Ірчана. За сотню метрів поворот праворуч на вул. Підгірську.

Перетнувши вул. Дружби з вул. Підгірської починаємо підйом лісовою дорогою в сторону г. Михалків, на роздоріжжі повертаємо ліворуч і дорогою, яка траверсує південно західний схил хребта Голиця рухаємось до урочища Гєндзюрєчка.

Подолавши затяжні підйоми виїдемо на галявину, з якої дорога бере праворуч круто вверх. Подолавши підйом починаємо спуск до урочища Левади повз одноіменне озеро.

З урочища Левади починаємо підйом лісовою дорогою до присілку Сокири с. Город.

Заїхавши в присілок від каплички з роздоріжжя повертаємо ліворуч і рухаємось до урочища Зільовате. Дорога спочатку йде лісом догори, з вершини спуск в урочище по відкритій місцевості до сідловини, з якої знову підйом схилом хребта Хоминський до сідловини, з якої дорога простує верхів’ям хребта до урочища Фуратик (Квадратове поле).

Залишивши урочище позаду дорога переходить в стежку. Нам праворуч вниз, будьте уважні — досить стрімкий спуск в с. Малий Рожен. В селі, виїхавши на добре второвану дорогу, повертаємо праворуч і починаємо підйом на невеличкий перевал між селами Малий Рожен і Бабин.

З перевалу спускаємось в село Бабин і простуємо до с. Город, в якому виїжджаємо на асфальтову дорогу: повертаємо праворуч і рухаємось за маркуванням до міста Косова до точки початку маршруту.

Маршрут можливий лише у вказаному напрямку.

Розробник: Проект «ВелоКраїна», ММГО «Центр соціальних та ділових ініціатив» м. Яремче.

Карта маршруту

Карта місцевого туристичного велосипедного маршруту «Хоминський хребет»

3 коментарі до запису “Веломаршрут «Хоминський хребет»”