Веломаршрут «Здвижин»

Паспорт місцевого туристського велосипедного шляху «Здвижин», Косівський район

• Назва маршруту: «Здвижин»
  • Географічний район маршруту: Косівський район
  • Номер / колір знакування: №5, Зелений
  • Призначення: Рекреаційний
  • Спосіб пересування: Велосипед
  • Довжина маршруту: 25 км
  • Перепад висот (м): 350 м
  • Середня тривалість пересування: 4 год.

Короткий опис маршруту

Велосипедний шлях невисокої складності та середньої протяжності призначений для рекреаційних подорожей, проходить по території Косівського району.

Маршрут починається біля лабораторного корпусу Національного природного парку «Гуцульщина» в с. Смодна. Починаємо мандрівку вул. Дружби (об’їзна дорога м. Косова) в напрямку на схід.

На перехресті біля автозаправної станції повертаємо праворуч і долаємо невеличкий підйом після якого, за автобусною зупинкою повертаємо ліворуч і прямуємо грунтовою дорогою до с. Кобаки.

На нашому шляху багато цікавого, слід вирізнити каскад ставів в урочищі Корости. Стави зарибнені, під охороною і за помірну плату можна порибалити, велосипеди можна залишити на паркінгу  біля будинку рибака.

Наступний цікавий об’єкт вартий уваги, це Старокутське природо-охоронне науково-дослідне відділення НПП «Гуцульщина». В розсаднику можна побачити різні види кіпарисових, туй, модрин, тисів. Поруч пасіка і зручне місце для короткого відпочинку.

Залишивши позаду дорогу через Дубовий гай в’їжджаємо в с. Кобаки. Проїхавши близько 1,5 км, перед церквою повертаємо ліворуч вниз в напрямку до духовного центру «Здвижин». Після невеликого спуску починається підйом сільською дорогою до «Здвижина».

Виїхавши на рівнину, побачимо зліва в лісі міжконфесійний духовний центр «Здвижин», місце появи Божої Матері місцевим жителям. Від «Здвижина рухаємось далі лісовою дорогою, пологі спуски і короткі не затяжні підйоми.

Для орієнтиру що ви їдете в правильному напрямку буде галявина, а на узбіччі дороги металеві бочки. Рухаєтесь до наступної значно меншої галявини і на роздоріжжі повертаємо ліворуч на південний захід, далі їдемо лісовою дорогою, слідкуючи за маркуванням.

Виїхавши з лісу, траверсуємо гору Високий горб, залишаємо позаду газо-розподільчу станцію. Для нашого зору відкриється широка панорама Покутсько-Буковинських Карпат в південно- східному та південно-західному напрямках.

Дорога заводить в село Смодна. Вулицями Січових стрільців, Перемоги простуємо до перехрестя автомобільних доріг і бачимо вже знайому автозаправну станцію. На перехресті нам прямо і за кілька сотень метрів початкова точка нашої мандрівки.

Маршрут може проходити як в описаному, так і в реверсивному напрямках.

Розробник: Проект «ВелоКраїна», ММГО «Центр соціальних та ділових ініціатив» м. Яремче.

Фотографії

Карта маршруту

Переглянути веломаршрут «Здвижин» на карті більшого розміру.

Карта місцевого туристського велосипедного маршруту «Здвижин»

4 коментарі до запису “Веломаршрут «Здвижин»”